V našem týmu jsme v kontaktu s mnoha lidmi, které se snažíme podporovat v jejich práci pro lepší svět. Teď hledáme někoho, kdo bude podporovat nás, kdo pomůže s administrativní částí naší nadační práce. A kdo je odborníkem na excel. Jste to vy?

Náplní vaší práce bude: 

  • poskytovat průběžnou administrativní podporu při práci na všech projektech Nadace Via, ve spolupráci s programovými manažery
  • podílet se na přípravě grantových podkladů (vyhlášení programu, podklady pro hodnotící komisi, příprava smluv s podpořenými organizacemi apod.)
  • spravovat databázi projektů a grantistů
  • spolupracovat s finančním a programovým týmem při vytváření rozpočtů programů, podkladů pro audit a výroční zprávy
  • kontrolovat jednotlivé rozpočty a čerpání nákladů v průběhu roku
  • spolupracovat na přípravě finanční uzávěrky jednotlivých programů


Nemělo by vám chybět: 

  • aktivní a systematický přístup k práci
  • skvělá znalost MS Office, obzvláště Excel, zkušenost s prací s redakčními systémy (min. wordpress)
  • zkušenosti s prací s rozpočty
  • svědomitost a odpovědnost, zaměření na řešení problémů
  • dobré komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu
  • tvůrčí přístup, zvídavost a otevřenost
  • energie a nadšení
  • osobnostní zralost, samostatnost a nadhled
  • ochota pracovat s rutinní agendou
  • znalost angličtiny


Nabízíme: 

  • plný pracovní úvazek, kancelář v Dejvicích
  • flexibilní pracovní dobu
  • týden dovolené navíc, stravenkový paušál, sickdays, příspěvek na vzdělávání
  • smysluplnou práci
  • dlouhodobou perspektivu

V případě, že se chcete stát součástí našeho týmu, popsaná pozice vás oslovila a splňujete všechny předpoklady, pošlete nám prosím Váš životopis a motivační dopis na e-mail: michaela.razgova@nadacevia.cz. Pro případné otázky můžete psát na stejný mail.