V našem týmu jsme v kontaktu s mnoha lidmi, které se snažíme podporovat v jejich práci
pro lepší svět. Teď hledáme někoho, kdo bude podporovat nás, kdo pomůže s finanční
částí naší nadační práce. A kdo je odborníkem na excel. Jste to vy?
Náplní vaší práce bude:
• spolupracovat s programovým týmem při vytváření rozpočtů našich programů
• kontrolovat jednotlivé rozpočty a čerpání nákladů v průběhu roku
• spolupracovat na přípravě finanční závěrky, podkladů pro audit a výroční zprávy
• připravovat finanční reporty pro naše dárce
• komunikovat s účetní firmou, předávat účetní podklady
Nemělo by vám chybět:
• aktivní a systematický přístup k práci
• skvělá znalost MS Office, obzvláště Excel
• zkušenosti s prací s rozpočty
• svědomitost a odpovědnost, zaměření na řešení problémů
• dobré komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu
• tvůrčí přístup, zvídavost a otevřenost,
• energie a nadšení
• osobnostní zralost, samostatnost a nadhled
• znalost angličtiny
Nabízíme:
• poloviční pracovní úvazek, kancelář v Dejvicích
• flexibilní pracovní dobu, částečný homeoffice
• týden dovolené navíc, stravenkový paušál, sickdays, Cafeterie
• smysluplnou práci
• dlouhodobou perspektivu
V případě vašeho zájmu zašlete vaše CV a motivační dopis na mail:
katerina.dvorakova@nadacevia.cz