Chcete práci, která má smysl a reálný dopad?

V Nadaci Via podporujeme aktivní lidi, kteří mění k lepšímu místo, kde žijí. Rozvíjíme také dárcovství v Česku. Naši práci můžeme dělat jen díky štědrosti a důvěře našich dárců a partnerů – proto je pro nás kvalitní fundraisingový tým klíčový.
Těšíme se na spolupráci! Právě teď v něm obsazujeme dvě nové pozice:

Manažer/ka vztahů s významnými dárci a partnery

V Nadaci Via si zakládáme na profesionálních, dlouhodobých a důvěryhodných vztazích s našimi dárci a partnery. Do týmu hledáme posilu – zkušeného fundraisera nebo fundraiserku, který/á má za sebou prokazatelné výsledky v péči o dárce či obchodní partnery, baví ho/ji hledat nové příležitosti a rozvíjet partnerství, a zároveň se rád/a podílí na podobě a směrování fundraisingu celé organizace.

Co budete u nás dělat:  

  • pečovat o individuální, firemní i nadační dárce (ČR i zahraničí) a rozvíjet s nimi dlouhodobé vztahy
  • hledat nové příležitosti a navazovat vztahy s dárci a partnery
  • podílet se na plánování, přípravě a realizaci eventů pro dárce (aukce, večeře, návštěvy projektů)
  • připravovat podklady, prezentace, smlouvy a reporty (ČJ i AJ)
  • spravovat CRM a související agendu
  • spolupracovat s fundraisingovým týmem i celou nadací

Koho hledáme:  

  • máte zkušenost s fundraisingem nebo obchodem alespoň 2 roky (od akvizice po dlouhodobou péči o dárce)
  • orientujete se na vztahy i výsledky – víte, že úspěch stojí na důvěře, profesionalitě a systematičnosti
  • máte zkušenost s přípravou a realizací eventů pro dárce a partnery
  • jste proaktivní, spolehliví a komunikativní – písemně, po telefonu i osobně
  • nezaleknete se neúspěchu – hledáte způsoby, ne důvody
  • umíte pracovat pod tlakem v období eventů a zároveň si dokážete dobře nastavit priority
  • využíváte technologie k efektivitě (Excel, Canva, O365, MailChimp/ SmartEmailing, CRM, AI)
  • jste samostatná, vyrovnaná osobnost s elánem, která převezme odpovědnost a zároveň ráda spolupracuje v týmu

Výhodou je schopnost komunikace v angličtině (není však podmínkou). 

Co máme my pro vás:  

  • úvazek 0,5 s možností navýšení
  • možnost podílet se na směrování fundraisingu v renomované nadaci
  • smysluplnou práci s reálným dopadem
  • flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • 6 týdnů dovolené, 3 sick days
  • podporu profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
  • příjemnou kancelář v centru Prahy s přátelským kolektivem a výbornou kávou
  • férové mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem a možnostem sektoru

Nástup: říjen-prosinec 2025

Zaujali jsme vás? Pak pošlete na email kristina.cesalkova@nadacevia.cz své CV, motivační dopis a kontakt(y) na pracovní reference.

    Těšíme se na setkání.

    Fundraiser/ka se zaměřením na produkci eventů a rozvoj partnerství

    V Nadaci Via pořádáme akce pro naše dárce a partnery, které mají být nejen dobře zorganizované, ale i nezapomenutelné. Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á má zkušenosti s produkcí a organizací eventů a chce je posunout na další úroveň – od prvotního nápadu a konceptu, přes přípravu a realizaci, až po agendu spojenou s následnou péčí o dárce.

    Co bude náplní vaší práce:

    • budete součástí tvorby koncepce a scénáře akcí pro dárce (aukce, večeře..)
    • zajistíte jejich produkci a hladký průběh – od přípravy až po vyhodnocení
    • v den akce povedete tým lidí na místě a dokážete se rychle rozhodovat i v nečekaných situacích
    • dohlédnete na to, aby vše bylo dotažené do detailu a mělo profesionální úroveň
    • budete součástí fundraisingového týmu a budete aktivně rozvíjet vztahy s dárci a partnery
    • pečovat o individuální, firemní i nadační dárce (ČR i zahraničí) a rozvíjet s nimi dlouhodobé vztahy
    • vyhledávat nové příležitosti v oblasti dárcovství a partnerství

    Koho hledáme:

    • máte zkušenost s produkcí nebo organizací eventů (od návrhu po realizaci)
    • dokážete pracovat kreativně, vymýšlet koncepty a přinášet nové nápady
    • umíte budovat a rozvíjet vztahy s partnery a dárci a komunikace s nimi vás baví
    • jste spolehliví, máte cit pro detail a věci dotahujete do konce
    • zvládáte vyšší pracovní nasazení v období před akcemi a umíte udržet nadhled
    • neleknete se změn, dokážete se rychle rozhodnout a vést tým na místě
    • zajímáte se o svět designu, umění a kultury – a baví vás to

    Co nabízíme:

    • úvazek 0,8 – 1
    • možnost podílet se na tvorbě akcí pro dárce, které mají reálný dopad
    • práci, která kombinuje kreativitu, organizaci i kontakt s lidmi
    • flexibilní pracovní dobu a možnost home office
    • 6 týdnů dovolené, 3 sick days
    • podporu profesního rozvoje a další vzdělávání
    • příjemnou kancelář v centru Prahy s přátelským kolektivem a výbornou kávou
    • férové mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem a možnostem sektoru

    Jak se přihlásit:

    Zaujala vás tato profesní výzva? Pošlete nám své CV, motivační dopis a kontakt(y) na pracovní reference.

    Nástup: říjen – prosinec 2025

    Zaujali jsme vás? Pak pošlete na email kristina.cesalkova@nadacevia.cz své CV, motivační dopis a kontakt(y) na pracovní reference.

    Těšíme se na setkání.