Česko bez předsudků – závěrečná zpráva

2025 Fond T-Mobile – závěrečná zpráva Česko bez předsudků

"*" Pole označená hvězdičkou jsou povinná

Doporučujeme si všechny vyplněné informace před odesláním závěrečné zprávy zkopírovat například do dokumentu Word (ctrl+c, ctrl+v), kdyby došlo k výjimečným technickým potížím a zpráva se napoprvé neodeslala.
Závěrečnou zprávu můžete průběžně ukládat tlačítkem na konci dokumentu. Po každém uložení se vám vygeneruje odkaz na rozepsanou zprávu.

POZOR!
  • Odkaz si vygenerujte po každé editaci závěrečné zprávy (tento link bude pokaždé jiný).
  • Ukládá se pouze text BEZ PŘÍLOH.
  • Pokud budete závěrečnou zprávu zasílat např. z kavárny či firemní sítě, může být omezena velikost nahrávaných souborů a zpráva se nemusí odeslat.
Na závěr formuláře budete nahrávat finanční vyúčtování příspěvku (formulář ke stažení zde), proto si ho připravte předem.

IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE
Jméno fyzické osoby nebo název organizace
Budeme rádi, pokud uvedete číslo vaší smlouvy (např. FT 01/2024).

POPIS REALIZACE PROJEKTU
Jaké cíle jste si stanovili a jak se vám je podařilo splnit? Co se změnilo?
Popište jednotlivé kroky, akce, kampaně, workshopy atd.
Které cíle výzvy váš projekt naplnil?*
Zaškrtněte vše, co odpovídá.
Popište, komu projekt konkrétně pomáhal a jakým způsobem.
Stručně popište realizovaný projekt a dosažené výsledky (co se událo, jak to probíhalo, jak to dopadlo). Tento text použijeme jako anotaci vašeho projektu při jeho následné propagaci. Prosíme, pište ho ve 3. osobě.  

REALIZAČNÍ TÝM
Jak se rozšířil či naopak zúžil váš původní projektový tým? Jak hodnotíte fungování vašeho týmu? Stručně popište jednotlivé role členů a členek týmu.
Uveďte počet členů a členek, kteří byli ve vašem hlavním koordinačním a realizačním týmu.*
Počet žen
Počet mužů
Počítejte všechny organizátory a organizátorky, dobrovolnictvo i lidi, kteří vypomohli drobně.
Pokud nevíte přesně, zkuste odhadnout, započítejte i čas příprav a plánování.

DOPAD PROJEKTU
Jaké konkrétní pozitivní změny nastaly? Jsou měřitelné? Jak je evidujete?
Co pro vás byla během realizace projektu největší výzva? Potýkali jste se s nějakými konkrétními překážkami? Jak jste se s nimi vypořádali? 
Došlo v průběhu realizace vašeho projektu ke změnám oproti původnímu plánu? Změnily se v průběhu vaše cíle nebo motivace? 
Např. jako diváctvo, návštěvnictvo nebo jako hosté a hostky.
Podařilo se vám během projektu navázat nějakou spolupráci? Popište stručně, s kým a na čem jste spolupracovali.
Please enter a number greater than or equal to 0.
Podařilo se vám získat také finanční nebo materiální podporu nad rámec grantu?
Jaký byl počet dárců a dárkyň (firmy i jednotlivé osoby, BEZ Nadace Via), kteří vás finančně či materiálně podpořili (např. peněžním darem, bezplatným pronájmem, darováním materiálu apod.)?

SPOLUPRÁCE S ORGANIZACÍ IN IUSTITIA
Jaké formy spolupráce proběhly? Jak byly užitečné? Byla spolupráce aktivní a smysluplná?

PUBLICITA PROJEKTU A FOTOGRAFIE
Uveďte, jak byla zajištěna publicita projektu – např. na sociálních sítích, v médiích, na webu organizace, prostřednictvím letáků apod. Vložte odkazy na online výstupy.
Prosíme, zašlete nám minimálně 3 kvalitní fotografie vztahující se k projektu. Kromě fotografií zašlete také ukázky propagačních a informačních materiálů z aktivit, na které je nadační příspěvek poskytován, dále výstupy z médií (články, internetové odkazy apod.). Počítejte prosím s tím, že vaše fotografie můžeme použít při informování o projektu v našich tištěných materiálech, na sociálních sítích a webových stránkách.

POZOR, DŮLEŽITÉ:
Max. velikost 1 fotografie 5 MB.
Prosíme spíše o fotografie na šířku, lépe se nám s nimi pracuje na webových stránkách.

Pro případnou úpravu fotografií vám můžeme doporučit webovou aplikaci iLoveIMG , která vám umožní upravit obrázky (ořez, změna velikosti, komprimace) během několika sekund a kliků a je dostupná ZDARMA.

Vše pošlete přes web Úschovny (jako e-mail příjemce zadejte iva.marakova@nadacevia.cz). Můžete zároveň nahrát i skeny účetních dokladů, viz instrukce níže. Zde uveďte odkaz pro stažení:

VYÚČTOVÁNÍ PROJEKTU
Jak jste využili finanční prostředky? Prosíme, stáhněte si a vyplňte formulář vyúčtování (jiný formát vyúčtování nepřijímáme). Vyplněný formulář opět nahrajte. Povolené formáty souboru: xls, xlsx, ods, maximální velikost 1 MB.
Max. velikost souboru: 256 MB.
Přiložte očíslované a čitelné elektronické skeny dokladů (faktury, účtenky apod.). Čísla skenů musí odpovídat očíslování z tabulky vyúčtování. Nahrajte pouze doklady týkající se položek hrazených z grantu Nadace Via. V případě nákladů hrazených bezhotovostně přiložte také výpisy z účtu, ze kterých budou tyto platby patrné. Všechny výdaje musí být hrazeny z účtu, který je uveden ve smlouvě o podpoře. Vše zašlete opět přes web Úschovny (můžete najednou nahrát skeny finančních dokladů i fotografie, takže odkaz pro stažení bude v obou případech stejný; jako e-mail příjemce zadejte iva.marakova@nadacevia.cz). Zde uveďte odkaz pro stažení:
Pokud chcete k vyúčtování připojit jakoukoliv poznámku.

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
Co bude dál? Máte nápad nebo představu, jak budete pokračovat? 
Máte ještě něco na srdci, co se do výše uvedených kolonek nevešlo nebo nehodilo, ale přesto byste to s námi chtěli sdílet? Vyplnění této kolonky není povinné.
Podpis*
DD slash MM slash YYYY

Pozor, po ODESLÁNÍ se k závěrečné zprávě již nelze vracet a upravovat ji. Zpráva se Vám zároveň zašle automaticky na e-mail a můžete si ji stáhnout i v pdf.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.