Stručný popis* Stručně popište realizovaný projekt a dosažené výsledky (co se událo, jak to probíhalo, jak to dopadlo). Tento text použijeme jako anotaci vašeho projektu při jeho následné propagaci. Prosíme, pište ho ve 3. osobě.
Váš tým* Jak se rozšířil či naopak zúžil váš původní projektový tým? Jak hodnotíte fungování vašeho týmu? Stručně popište jednotlivé role členů a členek týmu.
Uveďte počet členů a členek, kteří byli ve vašem hlavním koordinačním a realizačním týmu.* Aktivity* Popište, jaké konkrétní aktivity jste realizovali.
Úspěchy vašeho projektu* Na co jste hrdí a z čeho máte největší radost? Podařilo se vám naplnit cíle vašeho projektu?
Výzvy a překážky* Co pro vás byla během realizace projektu největší výzva? Potýkali jste se s nějakými konkrétními překážkami? Jak jste se s nimi vypořádali?
Změny* Došlo v průběhu realizace vašeho projektu ke změnám oproti původnímu plánu? Změnily se v průběhu vaše cíle nebo motivace?
Přínos* Co považujete za největší přínos projektu pro vaši sousedskou komunitu a proč? Co konkrétně se změnilo k lepšímu?
Zapojení veřejnosti* Jaké skupiny obyvatel projekt pozitivně ovlivnil? Komu byl určen (děti, senioři a seniorky, všichni obyvatelé a obyvatelky obce, příchozí z Ukrajiny atd.)?
Spolupráce* Podařilo se vám během projektu navázat nějakou spolupráci? Popište stručně, s kým a na čem jste spolupracovali.
Dárci a dárkyně* Podařilo se vám získat také finanční nebo materiální podporu nad rámec grantu?
Fotografie* Prosíme, zašlete nám 5–15 kvalitních fotografií vztahujících se k projektu. Kromě fotografií můžete zaslat také výstupy z médií (články, internetové odkazy apod.) a propagační materiály. Počítejte prosím s tím, že vaše fotografie můžeme použít při informování o projektu v našich tištěných materiálech, na sociálních sítích a webových stránkách.
POZOR, DŮLEŽITÉ:
Max. velikost 1 fotografie 5 MB.
Prosíme spíše o fotografie na šířku, lépe se nám s nimi pracuje na webových stránkách.
Pro případnou úpravu fotografií vám můžeme doporučit webovou aplikaci
iLoveIMG , která vám umožní upravit obrázky (ořez, změna velikosti, komprimace) během několika sekund a kliků a je dostupná ZDARMA.
Vše pošlete přes web
Úschovny (jako e-mail příjemce zadejte kaufland@nadacevia.cz). Můžete zároveň nahrát i skeny účetních dokladů, viz instrukce níže. Zde uveďte odkaz pro stažení:
Souhlas s užitím fotografií* Poskytnutím fotografií souhlasíte s použitím fotografií na nadačních webových stránkách, sociálních sítích, ve výročních zprávách, na veřejných akcích, v médiích a dalšími způsoby, a to v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů.
Skeny dokladů a výpisy z účtu* Přiložte očíslované a čitelné elektronické skeny dokladů (faktury, účtenky apod.). Čísla skenů musí odpovídat očíslování z tabulky vyúčtování. Nahrajte pouze doklady týkající se položek hrazených z grantu Nadace Via. V případě nákladů hrazených bezhotovostně přiložte také výpisy z účtu, ze kterých budou tyto platby patrné. Všechny výdaje musí být hrazeny z účtu, který je uveden ve smlouvě o podpoře.
Vše zašlete opět přes web
Úschovny (můžete najednou nahrát skeny finančních dokladů i fotografie, takže odkaz pro stažení bude v obou případech stejný; jako e-mail příjemce zadejte kaufland@nadacevia.cz). Zde uveďte odkaz pro stažení:
Případné komentáře k využití financí Pokud chcete k vyúčtování připojit jakoukoliv poznámku.
Pomozte nám lépe poznat, jaký bude mít váš projekt dopad na místo, kde žijete. V odpovědích na následujících otázky vyberte jednu či více možností, případně napište vlastní odpověď. Cílem je co nejlépe vystihnout současnou situaci ve vaší obci, komunitě a jejím okolí. Vaše odpovědi nám pomohou udělat si obrázek o dopadu projektů. Pomohou nám co nejupřímnější odpovědi. Nyní se Vás zeptáme na několik otázek o Vaší komunitě. Komunitou máme na mysli obec nebo část obce v případě větších měst, případně i více obcí, pokud se život v nich hodně prolíná.
1. Přibližně jak často se ve Vaší komunitě konají následující druhy akcí?
2. Nakolik souhlasíte, nebo naopak nesouhlasíte s následujícími výroky o lidech ve Vaší komunitě:
3. Jak podle Vás obec (v případě, že žádáte jako obec, tak jak vy, jako obec) podporuje/te spolky nebo neformální skupiny a iniciativy? Ohodnoťte prosím zvlášť jednotlivé druhy pomoci:
5. Kterého/kterých z našich seminářů a setkání jste se zúčastnili?* Popište téma semináře, které by vás zajímalo:*
Pokud ano, budeme rádi, když nám to podrobněji popíšete.*
10. Pomohla vám realizace projektu posílit některé z těchto dovedností?* Kdo bude o stromy v následujících letech pečovat?*
Kolik sazenic a jaké druhy stromů jste vysadili?* Např. 10x jabloň, 5x hrušeň...Další řádky přidávejte pomocí znaménka + na konci řádku.
Vize* Co bude dál? Máte nápad nebo představu, jak budete pokračovat?
Zúčastnili jste se setkání grantistů a grantistek, případně jste na něj přihlášeni?* Pokud ano, uveďte prosím termín a místo (např. listopad 2022, Olomouc). Pokud jste se dosud nezúčastnili ani nejste přihlášeni, přihlaste se přes tento odkaz:
přihláška na setkání grantistů a grantistek. Jak takové setkání probíhá, si můžete přečíst v tomto
článku.
Vzkaz budoucím grantistům a grantistkám* Co byste vzkázali dalším zájemcům a zájemkyním o grant aneb proč má smysl do toho jít?
Co se jinam nehodilo Máte ještě něco na srdci, co se do výše uvedených kolonek nevešlo nebo nehodilo, ale přesto byste to s námi chtěli sdílet? Vyplnění této kolonky není povinné.
Prohlášení* Prohlašuji, že všechny informace uvedené v této závěrečné zprávě jsou pravdivé.
Podpis*
Jméno
Příjmení
Pozor, po ODESLÁNÍ se k závěrečné zprávě již nelze vracet a upravovat ji. Zpráva se Vám zároveň zašle automaticky na e-mail a můžete si ji stáhnout i v pdf.